Trzecia generacja Supry (A70) była pierwszą, która całkowicie oddzieliła się od linii Celiki, stając się samodzielnym modelem. Supra A70 była większa, bardziej zaawansowana technologicznie i lepiej wyposażona niż poprzednie wersje. Do wyboru były różne silniki, ale najważniejszym był turbodoładowany 3.0-litrowy silnik 7M-GTE, który w topowej wersji dostarczał 232 KM, co było imponującym wynikiem jak na tamte czasy. Samochód ten był oferowany zarówno z napędem na tylne koła, jak i z opcją ABS, co poprawiało bezpieczeństwo jazdy.
Wprowadzono również adaptacyjne zawieszenie TEMS (Toyota Electronic Modulated Suspension), które dostosowywało sztywność zawieszenia do warunków jazdy. Supra A70 była ceniona za swoje możliwości na torze i autostradach, ale była także cięższa, co wpływało na jej charakter jako samochodu bardziej turystycznego niż typowo wyczynowego.
Zdjecia i filmik serii trzeciej